Головна | RSSНеділя, 25.02.2018, 21:40

КЗ КОР

"Переяслав-Хмельницька

загальноосвітня

 школа-інтернат"


Меню сайту
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Пошук
Інше
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Переядресація

Навчально-виховний процес

Навчально-виховний процес

 

В основу діяльності школи-інтернату покладено принципи доступності, гуманізму, демократизму, незалежності від політичних та релігійних об'єднань. Проте принцип демократизації має у закладі чи не найголовніше значення, де учень і вчитель діють як рівноправні громадяни.

Одним з напрямків роботи педагогічного колективу є переорієнтація освіти з академічних досягнень на особистість учня, що вимагає використання нових принципів організації навчально-виховного процесу.

Так, головним завданням школи-інтернату протягом всього часу його існування є формування життєвої компетентності учнів. За умови формування цієї діяльності робота педагогічного колективу спрямовується на розвиток у учнів теоретичного мислення, що відтворює зміст різноманітних форм суспільної свідомості. Тому діяльність педагогів зосереджена на створенні нових завдань для учнів і засобів їх реалізації. Розв'язання цих актуальних проблем здійснюватиметься за допомогою застосування нових педагогічних технологій, серед яких інтерактивні технології навчання, спільна праця з академією педагогічних наук України. Роки перебування в ліцеї повинні стати для старшокласників не підготовкою до життя, а власне життям. Таке інноваційне бачення філософії освіти в закладі зумовлене певною невідповідністю традиційної освітньої системи вимогам постіндустріального суспільства, що дорівнює освіченості особистості: учень має здобути не просто знання, уміння й навички, ґрунтовані на них та на досвіді, цінностях, компетентності, а і мати здатність до постійного навчання, прагнення успіху, уміння зробити власний вибір та визначити мету, вміти оперувати мовними, технічними науковими знаннями. Саме застосування інтерактивних методів навчання в школі-інтернаті висуває такі пріоритети діяльності закладу, як:

                  орієнтація на виховання вільної, конкурентоспроможної особистості, здатної до критичного мислення, самостійного розв'язання життєвих проблем, активної діяльності й презентації себе на ринку праці;

                  учень-суб'єкт, партнер у навчально-виховному процесі;

                  вихід на індивідуальну життєву траєкторію розвитку і саморозвитку, врахування інтересів та потреб дітей;

                  реалізація принципу "від минулого до сучасного", розвиток інноваційної культури учня, критичного мислення, здатність до неперервної самоосвіти й життєтворчості.

    Система навчання у школі-інтернаті :

  1 клас

  2 клас

  3 клас

  6 клас

  7 клас

        8 клас 

    9-А клас – поглиблений курс вивчення  математики;

    9-Б клас

    10 клас – універсальний профіль; 

 

    11-А клас - математичний профіль

 

    11-Б клас - української філології профіль.

Учні мають можливість відвідувати факультативні заняття за бажанням, спецкурси, а також для них систематично проводяться предметні консультації.

 


Copyright Ліцей-інтернат © 2018 and Середа К.В.
м.Переяслав-Хмельницький