Навчально-виховний процес
В основу діяльності школи-інтернату покладено принципи доступності, гуманізму, демократизму, незалежності від політичних та релігійних об'єднань. Проте принцип демократизації має у закладі чи не найголовніше значення, де учень і вчитель діють як рівноправні громадяни.
Одним з напрямків роботи педагогічного колективу є переорієнтація освіти з академічних досягнень на особистість учня, що вимагає використання нових принципів організації навчально-виховного процесу.
Так, головним завданням школи-інтернату протягом всього часу його існування є формування життєвої компетентності учнів. За умови формування цієї діяльності робота педагогічного колективу спрямовується на розвиток у учнів теоретичного мислення, що відтворює зміст різноманітних форм суспільної свідомості. Тому діяльність педагогів зосереджена на створенні нових завдань для учнів і засобів їх реалізації. Розв'язання цих актуальних проблем здійснюватиметься за допомогою застосування нових педагогічних технологій, серед яких інтерактивні технології навчання, спільна праця з академією педагогічних наук України. Роки перебування в ліцеї повинні стати для старшокласників не підготовкою до життя, а власне життям. Таке інноваційне бачення філософії освіти в закладі зумовлене певною невідповідністю традиційної освітньої системи вимогам постіндустріального суспільства, що дорівнює освіченості особистості: учень має здобути не просто знання, уміння й навички, ґрунтовані на них та на досвіді, цінностях, компетентності, а і мати здатність до постійного навчання, прагнення успіху, уміння зробити власний вибір та визначити мету, вміти оперувати мовними, технічними науковими знаннями. Саме застосування інтерактивних методів навчання в школі-інтернаті висуває такі пріоритети діяльності закладу, як:
орієнтація на виховання вільної, конкурентоспроможної особистості, здатної до критичного мислення, самостійного розв'язання життєвих проблем, активної діяльності й презентації себе на ринку праці;
учень-суб'єкт, партнер у навчально-виховному процесі;
вихід на індивідуальну життєву траєкторію розвитку і саморозвитку, врахування інтересів та потреб дітей;
реалізація принципу "від минулого до сучасного", розвиток інноваційної культури учня, критичного мислення, здатність до неперервної самоосвіти й життєтворчості.
Система навчання у школі-інтернаті :
1 клас
2 клас
3 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9-А клас – поглиблений курс вивчення математики;
9-Б клас
10 клас – універсальний профіль;
11-А клас - математичний профіль
11-Б клас - української філології профіль.
Учні мають можливість відвідувати факультативні заняття за бажанням, спецкурси, а також для них систематично проводяться предметні консультації.