Головна | RSSВівторок, 16.04.2024, 06:22

КЗ КОР

"Переяслав-Хмельницька

загальноосвітня

 школа-інтернат"


Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Інше
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Переядресація

Самоврядування


Про організацію і роль учнівського самоврядування

 

Учнівське самоврядування в нашій школі-інтернаті має на меті формувати і розвивати соціально активну особистість, яка б глибоко усвідомлювала свою громадську позицію, могла б співпрацювати в колективі, вчилася б працювати ініціативно і творчо.

Структура УС така: найвищим органом ліцейської громади є загальношкілні збори. Кожна класна громада обирає до шкільної громади на класних зборах 5-х дітей, які є активними учасниками шкільних справ і які на загальному засіданні ознайомлюються зі своїми майбутніми обов'язками, які вони повинні будуть виконувати в тому чи іншому центрі УС та методикою роботи (чим займається кожен центр). Очолює УС голова шкільної громади, який обирається на засіданні учнівської конференції.

Всього наш УС включає 8 центрів:

1.      Центр "Знання".

2.      Центр дисципліни і порядку.

3.      Центр праці "Трудовий".

4.      Центр преси, інформації та дозвілля.

5.      Центр спорту і здорового способу життя (ЗСЖ).

6.      Центр санітарії та гігієни.

7.      Агентство "Довіра".

8.      Центр "Психологічна допомога".

Кожен центр зі свого складу обирає голову центру (з дітей). За кожним центром закріплюється дорослий (з колективу дорослих), який має координувати роботу центру та співпрацювати з головою, керуючи та направляючи дітей в їхній роботі.

Голови центрів спільно з координаторами складають план роботи на кожен місяць і звітують про свою роботу на засіданні шкільної громади, що відбувається 1 раз на семестр.

Дієвою складовою УС є Рада гуртожитку, до якої обираються активні та  вимогливі діти, на яких покладено обов'язки слідкувати за загальним порядком у гуртожитку.

З 2007/2008 н.р. в нашій школі запроваджено рейтинг класів, що має на меті створити конкурентну ситуацію між класами, яка б спонукала дітей до більш активного їх включення в життя як класної, так і  шкільної громади.

Рейтинг класів включає такі категорії:

&   поведінка;

&   навчання;

&   виконання доручень;

&   активна позиція;

&   збереження майна;

&   чергування;

&   зовнішний вигляд.

Рейтинг вимірюється в системі "ліц": 5 ліц, 10 ліц, 15 ліц (щотижнево). За негативні прояви в тій чи іншій сфері ліцейного життя ліци нараховуються так: - 5 ліц, - 10 ліц, - 15 ліц. За категорією "навчання" звітується центр "Знання", за поведінку і виконання доручень – центр дисципліни і порядку, за активну позицію – центр преси, інформації та дозвілля, за чергування і збереження майна – центр "Трудовий", за зовнішній вигляд – центр санітарії та гігієни.

Основні завдання, що повинні вирішуватися в ході діяльності УС:

&   передання дітям організаційного досвіду;

&   виховання їх як діяльних організаторів;

&   залучення дітей до самоуправлінської діяльності;

&   надання їм необхідної допомоги у керуванні

     




Copyright Ліцей-інтернат © 2024 and Середа К.В.
м.Переяслав-Хмельницький